Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

måndag 16 januari 2012

TOWNHOUSE IN AMSTERDAM











Ha en finfin måndag!

Have a lovely monday!

6 kommentarer:

  1. Vilket vackert hem, vilka fina kontraster!

    Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt underbart!

      Ha en fin dag!

      Blackbird

      Radera
  2. Underbara bilder ! Här vill jag bo !!! :)

    SvaraRadera
  3. Very tasteful, inspiring & personal. It's decorative with flair. Thanks for sharing:)

    SvaraRadera
  4. Hi there... just wanted to thank you for posting this dutch house, LOVE it!!!
    I linked to your blog, so hopefully some of my readers will come visit you :)

    SvaraRadera