Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

tisdag 17 januari 2012

LOVE TO YOU

Idag vill jag ge en massa kärlek till alla mina läsare! Igår hade min blogg mer läsare än någonsin! WOW! Tack alla ni underbara som läser och ger mig så fina kommentarer. Jag blir alltid lika glad, bara så ni vet!








Detta vill jag fira genom att ge något tillbaka till er. Jag lottar ut ett presentkort, värde 500kr i min butik, Charlotte Göteborg. Det enda du behöver göra är att skriva varför du gillar min blogg och vad du vill se mer av. Vinnaren presenteras i slutet av januari.

(Presentkortet går att använda i webbshoppen också. Vårplaggen håller på att fotas och läggs upp inom kort.I butiken säljer vi bland annat följande varumärken; V Avenue Shoe Repair, JFour, SET, Maison Scotch, Munderingskompagniet, HunkyDory...och mycket mycket mer...)

13 kommentarer:

  1. Vad kul med en utlottning! Du är värd alla besökare i världen! :)

    Jag gillar BLACKBIRD för att du ofta lägger ut helt nya och "osedda" artiklar, tex. A HOME IN BROOKLYN och TOWNHOUSE IN AMSTERDAM. Man hittar alltid nåt nytt!

    Jag skulle vilja se mer av din vardag, hur du har det hemma och om ditt jobb med butiken! Lite bakom kulisserna?

    Nu håller jag tummarna! :) /Hanna på Doyoufancythis.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. kjære deg
    jeg elsker å svinge inn hos deg
    du deler utrolig mye fin inspirasjon midt i min smak.
    tusen takk
    gjør meg glad
    fortsett akkurat som du gjør
    det er faktisk viktig at du bruker bloggen til det du vil
    da kjennes det ekte for meg som leser også! :)
    og det gjør det nå.

    stor klem fra
    Åpent^hus

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla dina läsare! Jag älskar din blogg, eftersom du enligt mig väljer ut godbitarna bland alla inredningsreportage som florerar på internet. Det jag möjligtvis skulle vilja läsa mer om är lite mer personligt som t.ex. din butik och ditt hem. Men jag förstår också om du vill hålla det privat.
    Nu håller jag tummarna för att jag vinner!
    Victoria - a faded palette

    SvaraRadera
  4. Så raus du er...
    Jeg titter innom deg hver gang det er nye innlegg, fordi du inspirere og viser de fineste bilder!
    Interiøret er helt min smak og det gjør meg glad når jeg er her hos deg.
    For meg trenger du ikke endre på noe, bare fortsett å inspirere som nå ;)
    Klem May Helen

    SvaraRadera
  5. Ville bara säga grattis! Det är du väl värd!

    SvaraRadera
  6. Grattis! Vad roligt med rekord! Hoppas du firar med bubbel :) !
    Gillar din blogg för att den gör mig glad! Glada bilder och en positiv känsla! Också härligt att du har din egen butik här i Göteborg som lyser upp Drottninggatan!
    Malin

    SvaraRadera
  7. Du väljer att visa de mest fina hem, det uppskattar jag och vill gärna se mer av!
    Som hemmet i Amsterdam, det var verkligen fantastiskt.
    Tack!
    Charlotta

    SvaraRadera
  8. Blackbird singing in the dead af night
    take these broken wings and learn to fly.....

    http://youtu.be/P5CUHHGlQg0

    Smuk sang & smuk blog ; )

    SvaraRadera
  9. Åh jag hittade till din fina fina blogg igår och
    kan inte sluta bläddra i alla fantastiska inlägg - du
    har verkligen fingertoppskänsla för vackra inspirerande
    hem och miljöer. Jag som är totalt beroende av inredningstidningar
    kan nu nästan sluta läsa dem - här finns all inspiration jag
    behöver, helt i min smak. Skulle gärna gärna se lite kläder,
    jag är klädberoende också....
    Birgitta

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla läsare! Jag har också ökat på antalet dag för dag. Jag vill att du fortsätter med dina fina inlägg. Det är roligt att komma hit in och läsa, för det är lite andra hem än på många andra bloggar. Och såklar massor med inspiration. Ska besöka vår dotter snart och då får det bli ett litet besök i din butik.

    Anita

    SvaraRadera
  11. GIllar bloggen för att den är snygg såklart! Och du...fortsätt vara privat, lämna inte ut mer av dig (tycker jag i motsats till många andra!). Exibitionistiska bloggare finns nog av :)

    //Louise

    SvaraRadera