Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 19 januari 2012

GRANDPA`S HOME







Om inte jag har helt fel, så bor en av gundarna till butikskedjan, Grandpa i denna fina lägenheten. Jag gillar särskilt hans samling av väckarklockor. Fint stylat av Myrica Bergqvist. Kolla in fler fina bilder i hennes portfolio.

Unless I've totally wrong, the owner of the Swedish retailchain, Grandpa, lives in this nice apartment. I particularly like his collection of clocks. Nicely styled by Myrica Bergqvist. Check out more great photos in her portfolio.


6 kommentarer:

  1. Samma sköna stil som i deras butik.

    Anita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen! I like!

      Ha en fin helg!

      Kram Blackbird

      Radera
  2. I found these pics a while ago and liked them alot also.

    SvaraRadera
  3. Eftersom jag verkligen älskar din blogg så har jag gett dig Liebster blog award idag. Fortsätt inspirera!

    http://afadedpalette.blogspot.com/2012/01/my-first-blog-award.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötaste du!! Jag tar emot den med glädje! You made my day!

      Kram Charlotte/Blackbird

      Radera
  4. Vad roligt att du blev glad! Håll fast vid den känslan, för det förtjänar du. Hoppas du får en fortsatt fin kväll.
    Kram Victoria A faded palette

    SvaraRadera