Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 5 januari 2012

MY NEW FAVOURITE

 Foto Charlotte R./Blackbird

Varje dag, på väg till jobbet, går jag förbi det där skyltfönstret. Det är alltid stängt vid den tiden. 
Jag stannar alltid en stund och kikar in. Jag vill ha allt. Precis allt! 
Några gånger har jag rusat från jobbet bara för att få handla lite där. Där, i min nya favoritbutik. 
Tack Aschebergsgatan 24 för att du flyttat lite närmre mig!

Every dayon the way to workI walk past that shop windowIt is always closed at the time.
I always stop for a while and look through the window. I want it allAbsolutely everything!
A few times I rushed from work just to get some shopping there. There, in my new favorite store.
Thanks Aschebergsgatan 24 for moving a little closer to me!





1 kommentar:

  1. Å jag förstår dig precis! Va i Göteborg i december och tokförälskade mig!

    http://sophiesfashion.blogg.se/2011/december/aschebergsgatan-24.html

    Tur att de har en webbshop så att vi stackars stockholmare oxå kan få vårt behov av noga utvald och vacker design:)

    SvaraRadera